سفارش تبلیغ
صبا ویژن

randy

ویژگی های دان بلدرچین مجموعه گندم

    نظر

یکی از ملزومات مهم و اساسی در پرورش بلدرچین، غذای بلدرچین یا دان بلدرچین است. در حقیقت اگر می خواهید پرورش بلدرچین شما منجر به شکست نشود، تحقیق در مورد غذای بلدرچین مرغوب و باکیفیت را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

اهمیت دان بلدرچین مرغوب

رشد و تولید تخم در بلدرچین به میزان زیادی به جیره غذای بلدرچین ها بستگی دارد. یک جیره غذایی اصولی که از مواد مغزی تشیل شده باشد با تقویت مکانیزم دفاعی بلدرچین و سیستم عصبی بلدرچین می تواند سلامت بلدرچین ها را در دوران رشد تضمین کند. اما نکته مهم در این باره این است که علاوه بر اینکه غذای بلدرچین گوشتی با دان بلدرچین تخمگذار متفاوت است، نوع مواد غذایی مورد نیاز این پرنده در دوران مختلف رشد نیز تغییر می کند. به همین دلیل لازم است متناسب با دوره رشد بلدرچین و بر جسب گوشتی یا تخمگذار بودن پرنده خود اقدام به خرید دان بلدرچین نمایید.

دان بلدرچین مرحله 1 یا استارتر

بلدرچین های تازه متولد شده در روز های نخست به جیره غذایی غنی از پروتئین و انرژی نیاز دارند تا بتوانند به سلامت رشد کنند. این مرحله از جیره غذایی بلدرچین را خوراک بلدرچین مرحله 1 یا استارتر می نامند. این جیره غذایی برای بلدرچین های تازه متولد شده بسیار با اهمیت است و در میزان وزن گیری پرنده شما نقش بسزایی دارد.
اگر به دنبال استارتر بلدرچین هستید، مجموعه گندم دان بلدرچین گوشتی مرحله 1 که مناسب جوجه بلدرچین تا 20 روزگی است را به شما ارائه می دهد.

دان بلدرچین مرحله 2 (میان دان بلدرچین)

مرحله دوم نیاز غذایی بلدرچین ها از 20 روزگی به بعد آغاز می شود. بلدرچین ها در این دوره غذایی که آن را میان دان بلدرچین می نامیم، به تدریج نیاز کمتری به پروتئین پیدا می کنند اما همچنان باید مواد مغزی برای رشد در جیره غذایی آن ها گنجانده شود. برای تهیه میان دان بلدرچین می توانید دان بلدرچین گوشتی مرحله2 مجموعه گندم را به صورت اینترنتی خریداری کرده و آن را درب مزرعه خود تحویل بگیرید.

دان بلدرچین تخمگذار

غذای بلدرچین تخمگذار عامل مهمی در کیفیت تخم های این پرنده است. از این رو اگر به دنبال سود بالا در پرورش بلدرچین تخمگذار و فروش تخم های آن هستید، علاوه بر عواملی مانند دمای هوا، نور و ... دان بلدرچین تخمگذار را فراموش نکنید. شما می توانید براحتی دان بلدرچین تخمگذار مجموعه گندم را خریداری کرده و آن را تحویل بگیرید.
اگر تصمیم به تهیه غذای بلدرچین در منزل را دارید و برای این منظور به دنبال طرز تهیه دان بلدرچین هستید، باید بگوییم دستیابی به فرمول تهیه جیره غذایی بلدرچین کار سختی نیست. اما توصیه اکثر کارشناسان پرورش طیور به شما این است که از غذای آماده بلدرچین استفاده کنید. به این ترتیب نگرانی بابت میزان و مقدار مواد مغذی چیره غذایی بلدرچین در دوره های مختلف رشد نخواهید بود.
مجموعه گندم با تولید دان بلدرچین اختصاصی خود که زیر نظر کارشناسان طیور و با در نظر گرفتن فرمول غذایی مختص بلدرچین انواع غذای بلدرچین را به شما ارائه داده است.

خوراک بلدرچین گروه تخصص طیور گندم

مجموعه گندم در راستای تولید تخصصی فراورده های خوراک طیور، غذای بلدرچین اختصاصی خود را به شما ارائه می دهد. مهم ترین مولفه های دان بلدرچین مجموعه گندم عبارتست از : ذرت ، سویا ، آنزیمیت ، روغن سویا ، ، نمک ، کربنات کلسیم یا پودر صدف ، انواع سبوس ها و کنجاله های مختلف.
علاوه بر این ریز مغزی های خوراک بلدرچین گندم شامل متیونین ، لیزین ، ترئونین ، فیتاز ، توکسین بایندر ، مکمل معدنی ، مکمل ویتامینه ، دی کلسیم فسفات ، مونو کلسیم فسفات ، گلوتن ذرت جوش شیرین ، ضد کوکسیدیوز می شود.

مشخصات فنی غذای بلدرچین گندم

  • حالت فیزیکی خوراک : مش یا آردی
  • بسته بندی : کیسه های 25 کیلویی لمینت شده ضد آب
  • قابلیت ارسال به سراسر نقاط ایران
  • سفارشات بالای 2 تن تحویل در محل
  • تاریخ انقضا : 45 روز پس از تولید
  • شرایط نگه داری : به دور از نور خورشید و رطوبت بالا نگهداری شود

خرید اینترنتی دان بلدرچین

 

گروه تخصص طیور گندم تولید کننده خوراک دام، طیور و آبزیان، علاوه بر دان بلدرچین انواع خوراک طیور خود را در قالب دان بلدرچین، دان مرغ، دان کبک، دان قرقاول و خوراک شتر مرغ را به شما عزیزان ارائه می دهد.