سفارش تبلیغ
صبا ویژن

randy

چرا باید به جای روشویی سرامیکی به سراغ روشویی مرمری بروید؟

    نظر

 

گرفتن یک دستشویی مرمری می تواند سبک مدرن و امروزی حمام را نشان دهد. می توانید توجه مهمانان خود را متمرکز کنید و عناصر نامتقارن را تعیین کنید که باعث می شود فضای شما احساس شود و ماندگارتر به نظر برسد. در واقع، حوض‌های شستشوی مرمر جذابیت و لوکسی را به نمایش می‌گذارند که می‌توان آن را از حوض‌های سرامیکی سنتی تا حوض‌های مرمری ترکیبی تغییر داد. در هر صورت، می توانید به دنبال آن باشید که به بهترین شکل با شخصیت و استایل شما مطابقت داشته باشد. قبل از انتخاب یک دستشویی نفیس که به بهترین وجه با فضای داخلی خانه شما مطابقت دارد، مطمئن شوید که به کنتراست متمایز و الگوهای چشم نواز که کلاسیک و فوق العاده هستند توجه کنید. در زیر ما سه موردی را که باید در انتخاب سینک روشویی مرمری به جای روشویی سرامیکی در نظر گرفته شود، گردآوری کرده ایم:

طرح ها و الگوها

لگن‌های شستشوی مرمر که عمدتاً از سنگ مرمر هندی یا ایتالیایی ساخته شده‌اند، با جلای تیره و شکل مثال زدنی خود فراتر از سایر سینک‌های شستشو قرار می‌گیرند و آن را به یک مقاله دکور خانه مجلل نفیس و بی‌نظیر تبدیل می‌کنند. سینک های روشویی سرامیکی الگوهای ظاهری زیادی ندارند و ظاهری غنی ندارند که در مقایسه با سینک های مرمری آن را ملایم می کند. روشویی های مرمر ظریف، برازنده و پر زرق و برق هستند که می توانند در مقایسه با لگن های سرامیکی، هر مکانی را گرمتر و زیباتر جلوه دهند. از طرف دیگر، روشویی مرمر اونیکس، یکی از جذاب ترین سینک های شستشوی امروزی در جهان است. علاوه بر این، ماهیت شفاف و لحن تابناک آنها، اغلب با حرارت و عمق خیره کننده نور و رنگ مشخص می شود. علاوه بر این، لگن‌های شستشوی مرمر سفید اونیکس در مقایسه با آنهایی که سایه‌های زرد یا صورتی دارند کمی گران هستند و جذاب نیستند.

 

روشویی مرمری

 

ظاهری غنی و لوکس

متداول ترین دلیلی که مردم حوضچه ی ماربل را به جای سرامیک انتخاب می کنند این است که جذابیتی غنی، مجلل و مجلل برای آن دارد. حوض های شستشوی مرمر فقط زیبایی و ظرافت خانه ها و آپارتمان های لوکس را تکمیل می کند. روشویی های سرامیکی تمایلی به داشتن اشکال جذاب و انتزاعی ندارند، با این حال، روشویی های مرمر دارای اشکال، کنده کاری ها، سبک ها و الگوهای گیرا با برجسته های طبیعی هستند. آنها برای خانه ها یا دفاتر دارای کفپوش سنگ طبیعی یا پوشش دیوار مناسب هستند. به غیر از آن، آنها می توانند جذابیت هر اتاقی را که در آن قرار می گیرند تغییر دهند.

زیبایی طولانی مدت

صرف نظر از اینکه می خواهید سینک روشویی مرمری خود را کجا قرار دهید، مطمئناً زیبایی و ظرافت خانه شما را افزایش می دهد. سینک های شستشوی مرمر در مقایسه با آن دسته از سرامیک ها بادوام، بادوام و همه کاره هستند. علاوه بر این، تمیز کردن آسان، مستحکم و اساسی هستند که آنها را به زیبایی ماندگار تبدیل می کند. با این حال، حوض های شستشوی مرمر در مقایسه با حوضچه های سرامیکی، نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای دارند.

نتیجه

همه عاشق دستشویی با سنگ طبیعی نیستند، مخصوصاً دستشویی مرمر. اما اگر به دنبال چیزی غنی و مجلل هستید که یک انتخاب معمولی هم نیست، پیشنهاد می کنیم نگاهی به لگن های شستشوی سنگ طبیعی ما بیندازید. ما طرح ها و الگوهای زیبای متعددی داریم که مدرن، کاربردی هستند و می توانند انتخابی ایده آل برای خانه شما باشند. علاوه بر این، آنها از سنگ مرمر مرغوب ساخته شده اند که به طول عمر و دوام آن می افزاید. سینک ها جزء جدایی ناپذیر خانه شما هستند، پس عاقلانه انتخاب کنید. بنابراین، آیا مشتاقانه منتظر نصب یک روشویی دستشویی مرمری در خانه خود هستید؟ طرح های بیشتر را اینجا ببینید.