سفارش تبلیغ
صبا ویژن

randy

ابزارهایی که می توانید به آنها اعتماد کنید: نکاتی برای صاحب خانه

    نظر

یک خانه به طور کامل با بازسازی تغییر یافته است. این می تواند هر پروژه ای را در داخل یا اطراف خانه شما در بر گیرد. این مقاله توصیه های بسیار خوبی برای بهبود خانه دارد که خانه شما را در بهترین شکل ممکن نگه می دارد و در عین حال زندگی در آن را نیز کاربردی تر می کند.

برای تغییر چشمگیر در معماری، کرکره‌ها را به پنجره‌های بیرونی خانه خود اضافه کنید. اگر نمای بیرونی شما کمی شل یا مسطح به نظر می رسد، می توانید از این نکته ساده استفاده کنید تا به آن عمق و جذابیت بیشتری ببخشید. آنها را با رنگی هماهنگ با خانه خود رنگ کنید، اغلب به رنگ درب ورودی.

اگر به بهبود خانه علاقه مند هستید، یک مکان خوب برای شروع آزمایش با طرح های رنگی است. می توانید این کار را با دریافت نمونه ها از فروشگاه رنگ محلی خود یا استفاده از انواع وب سایت ها و برنامه های طرح رنگ آنلاین انجام دهید. انجام این کار می‌تواند خلاقانه و سرگرم‌کننده باشد و به شما انگیزه دهد تا به ایده‌هایی فکر کنید که اگر فوراً روی جزئیاتی مانند مبلمان تمرکز می‌کردید، نمی‌افتید.

از استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون منزل خود نترسید. اگر می خواهید یک دیوار را صورتی یا قرمز رنگ کنید. این فقط رنگ است، همیشه می توانید آن را دوباره رنگ کنید. مهمترین چیز این است که اجازه دهید شخصیت شما در سبک خانه شما بدرخشد.

هنگامی که صحبت از بهسازی خانه به میان می آید، غیر معمول نیست که از یک پیمانکار بخواهید تا منابعی از مشاغل قبلی خود را ارائه دهد. این مهم است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان قبلی آنها رضایت مورد نظر شما را دریافت کرده اند. درخواست این امر غیرعادی نیست و اگر پیمانکار در غیر این صورت عمل کند به احتمال زیاد به این دلیل است که آنها چیزی برای پنهان کردن دارند.

آیا این کار را خودتان انجام دهید یا به شخص دیگری پرداخت کنید؟ اگر تصمیم دارید حمام خود را به طور کامل بازسازی کنید، اما چیزی در مورد لوله کشی نمی دانید، ممکن است پرداخت هزینه به یک لوله کش برای ورود به منزل مفید باشد. از پرسیدن نترسید. یک پروژه ساده به دلیل بی تجربگی نباید هزینه بیشتری داشته باشد.

اگر پیمانکاری را برای کار در پروژه بهبود خانه خود استخدام می کنید، مهم است که شماره مجوز آنها را بررسی کنید. آنچه را که پیمانکار به شما می‌گوید را به صورت اسمی نگیرید. می توانید اعتبار آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها مجوز انجام کار مورد نیاز خود را دارند. متأسفانه، برخی از افراد سعی می کنند از شما کلاهبرداری کنند، بنابراین بهتر است مطمئن باشید که چه کسی را استخدام می کنید.

پنجره های خود را از سارقان احتمالی با میخ ایمن کنید! تنها چیزی که برای ایمن کردن پنجره‌های خود نیاز دارید این است که تا حدی یک میخ در قسمت داخلی ارسی در دو طرف پنجره درست بالای پانل پایین بکشید. می توانید به جای وارد کردن میخ، میخ را با سوراخ کردن آن جدا کنید. اجازه دهید میخ از روی پانل پایینی بیرون بزند تا بدون برداشتن میخ باز نشود.

اگر خانه شما خانه قدیمی‌تری است، به احتمال زیاد پنجره‌های PVC قدیمی دارید که نگهداری از آنها دشوار است و اغلب با افزایش سن زرد می‌شوند. جایگزینی پی وی سی با شیشه بشقاب مدرن می تواند تفاوت چشمگیری در ظاهر خانه ایجاد کند. پنجره‌های شیشه‌ای نور طبیعی بیشتری را به خانه شما می‌دهند و فضای بازتر و جذاب‌تری ایجاد می‌کنند.

اگر قصد دارید یک پروژه بازسازی را خودتان انجام دهید، مطمئن شوید که با اقدامات احتیاطی ایمنی مواد و ابزاری که استفاده می کنید آشنا هستید. ابزارهای برقی، رنگ و سایر محصولات تکمیلی و حتی ابزارهای دستی همگی خطرات قابل توجهی را به همراه دارند. اگر از تجهیزاتی استفاده می کنید که برای شما جدید است، از درخواست کمک از یک دوست یا یکی از همکاران فروشگاه سخت افزار نترسید.

یک خانه با متراژ متوسط ??که عایق بندی ضعیفی دارد می تواند تا 25 درصد گرمای خود را در طول ماه های پاییز و زمستان از دست بدهد. در حالی که به‌روزرسانی اتاق زیر شیروانی با مواد عایق فیبر شیشه ممکن است هزینه قابل‌توجهی به نظر برسد، اما با مقدار پولی که در قبض‌های گرمایش ماهانه‌تان صرفه‌جویی می‌کنید، به سرعت از بین می‌روید.

در یک روز خنک، از هر اتاق خانه خود دیدن کنید و دستان خود را روی هر در و پنجره ای بگذرانید تا جریان هوای سرد را بررسی کنید. افزودن یا جایگزینی نوار آب و هوا می تواند به افزایش 20 درصدی سیستم گرمایش و سرمایش شما کمک کند. برس چسب و درزگیر پی وی سی جایگزین های دیگر هستند. هر کدام نباید بیش از پنجاه دلار به شما بازگرداند.

بازسازی کامل آشپزخانه و صفحه های کانتر شما می تواند بسیار گران باشد. برای به‌روزرسانی مقرون‌به‌صرفه‌تر، می‌توانید صفحه‌های پیشخوان خود را توسط یک پیمانکار محلی بازسازی کنید. همچنین این گزینه برای کسانی است که می خواهند ظاهر و ظاهر آشپزخانه خود را تغییر دهند اما نمی توانند کابینت را به طور کامل جایگزین کنند.

از آنجایی که افراد بیشتری به دنبال راه‌های مقرون به صرفه برای انتقال سبک و تمایز هستند، شرکت‌های نورپردازی با قیمت‌های متوسط ??و نسخه‌های کوچک‌تر از استادانه‌ترین قطعات خود، قدم به قدم پیش می‌روند. یک لوستر کوچک در اتاق خواب یا حمام اصلی شما یک قطعه لهجه زبان در گونه است که کاملاً برای ظاهر و احساس معاصر مناسب است.

برای جلوگیری از ایجاد تغییراتی که ممکن است بعداً پشیمان شوید، چند روز یا حتی هفته‌ها با عیب‌های خانه جدید خود زندگی کنید. به خودتان زمان بدهید تا ببینید چه چیزی در فضاهای خانه کار می کند و چه چیزی نه. در واقع، آنچه در ابتدا به عنوان یک نقص در نظر گرفتید، ممکن است همان چیزی باشد که به خانه جدید شما شخصیت می بخشد.

اکنون باید ایده های بیشتری در مورد چگونگی بهبود خانه خود داشته باشید. سعی کنید از پروژه بعدی خود لذت ببرید. وقتی خانه خود را از نظر زیبایی زیباتر می کنید، دوست دارید زمان بیشتری را در آنجا بگذرانید.

بیشتر بخوانید: چرا باید به جای روشویی سرامیکی به سراغ روشویی مرمری بروید؟