سفارش تبلیغ
صبا ویژن

randy

رازهای تکان دهنده ای که در مورد بهسازی خانه فاش شد

    نظر

به عنوان یک صاحب خانه، ممکن است بخواهید این مکان را صرفاً برای تغییر فضای عمومی یا حتی ارزش افزودن زیادی به خانه خود بسازید تا برای پرداخت های ماهانه کمتر، هزینه های مجدد را تامین کنید. صرف نظر از دلایل شما برای انجام پروژه، ابتدا باید کمی وقت بگذارید و این نکات بهبود خانه را بخوانید.

اگر از تمام شدن آب گرم خسته شده اید، یک آبگرمکن بدون مخزن تهیه کنید. بخاری های بدون مخزن فقط در صورت نیاز به شما آب گرم می دهند، بدون اینکه مخزن نگهدارنده داشته باشید. فقط با گرم کردن آبی که بلافاصله استفاده می کنید، می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. آنها همچنین فضای بسیار کمتری را نسبت به بخاری های مخزن سنتی اشغال می کنند.

هنگام بهبود خانه خود، بیشترین توجه را به مناطق قابل مشاهده داشته باشید. خریداران خانه را بر اساس جذابیت بصری قضاوت خواهند کرد و اگر متوجه اشتباهی شوند ممکن است از خرید منصرف شوند. در حالی که برخی از بهبودهای خانه با چشم قابل مشاهده نیستند، ضروری است که روی پروژه هایی تمرکز کنید که به وضوح واضح و بصری هستند.

وقتی صحبت از بهسازی خانه به میان می‌آید، در مورد تزئین دیوارهای خانه‌تان با هر چیز غیرعادی مانند رنگ‌های وحشی یا چاپ دوبار فکر کنید. یک خریدار بالقوه ممکن است با دیدن خانه ای که به گونه ای تزئین شده است که برای او ناپسند است، تصور بدی پیدا کند. آنها ممکن است انتخاب کنند که به جای دیگری نگاه کنند، اگر نمی خواهند کار را برای تزئین مجدد انجام دهند.

اگر آشپزخانه کوچک و تنگی دارید، حتما کابینت هایی با رنگ روشن انتخاب کنید. اگر از کابینت های تیره استفاده کنید، آشپزخانه شما کوچکتر به نظر می رسد. انتخاب یک رنگ روشن در واقع می تواند حس فضای شما را تقویت کند و آشپزخانه شما را گرمتر به نظر برساند.

یک چیز عالی در مورد دکوراسیون خانه این است که اغلب اوقات لازم نیست با هم مطابقت داشته باشد. می توانید یک میز ناهار خوری عالی بخرید و صندلی ها را با هم ترکیب کنید. این برای خانه های کلبه ای و روستایی عالی است. خرید یک میز دست دوم و اضافه کردن صندلی از مکان های مختلف در واقع یک عنصر طراحی عالی و همچنین حس موفقیت ایجاد می کند. به صندلی های مستعمل فرصت درخشش بدهید!

اتصالات سیم برق را روی لوله های درزبندی خود قرار دهید! آن پوشش‌های پلاستیکی کوچکی که با لوله‌ها عرضه می‌شوند همیشه گم می‌شوند! یک جایگزین آسان که به خوبی یا بهتر از درپوش اصلی کار می کند یک اتصال دهنده سیم برق است. حتی می توانید از رنگ های خاص برای انواع تیوب های خاص استفاده کنید.

لوله های در معرض در خانه خود را عایق بندی کنید. اگر لوله ها عایق نباشند، ممکن است در طول زمستان یخ بزنند. این می تواند استرس و سردرد زیادی ایجاد کند زیرا نمی توانید به آب جاری دسترسی داشته باشید. لوله ها ممکن است ترکیده شوند. لوله های در معرض دید ممکن است در جایی قرار داشته باشند که بعید است آنها را ببینید، مانند اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین.

قبل از شروع به رنگ آمیزی باید تعیین کنید که چه مقدار رنگ نیاز دارید. فقط به کارهایی که باید انجام دهید نگاه نکنید و حدس بزنید، ممکن است در نهایت پول زیادی خرج کنید. اندازه گیری کنید و آن را درست انجام دهید!

برای ایجاد حس نو بودن درها، دستگیره های در را تعویض کنید. در حالی که خرید درب جدید می تواند بسیار پرهزینه باشد، دستگیره های درب جدید با هزینه بسیار کم در دسترس هستند. یک دستگیره درب تمیز و جدید می تواند ظاهر کل درب شما را تغییر دهد. سعی کنید دستگیره ای را انتخاب کنید که سبک خانه شما را تحسین کند.

برای افزایش ایمنی و ارزش عرشه خانه یا پاسیو، می توانید نرده های فلزی یا چوبی را به لبه ها اضافه کنید یا حتی یک دروازه زینتی که به داخل حیاط منتهی می شود. نرده ها همچنین می توانند ظاهر فضای نشیمن در فضای باز شما را با استفاده به عنوان مکانی برای نصب نورهای تزئینی یا ظروف باغبانی بهبود بخشند.

بازسازی کامل آشپزخانه و صفحه های کانتر شما می تواند بسیار گران باشد. برای به‌روزرسانی مقرون‌به‌صرفه‌تر، می‌توانید صفحه‌های پیشخوان خود را توسط یک پیمانکار محلی بازسازی کنید. همچنین این گزینه برای کسانی است که می خواهند ظاهر و ظاهر آشپزخانه خود را تغییر دهند اما نمی توانند کابینت را به طور کامل جایگزین کنند.

پوشاندن هر سطح از حمام یا آشپزخانه شما با کاشی های تزئینی یک پروژه بسیار پرهزینه از نظر زمان و هزینه است. در عوض، با استفاده از کاشی های شیشه ای یا موزاییک برای ایجاد یک نقطه کانونی در اطراف سینک، تأثیر بصری را به این اتاق ها اضافه کنید. این پروژه می تواند در یک روز انجام شود و به مواد بسیار کمتری نیاز دارد.

ساخت یک زمین بسکتبال در بخشی از ملک می تواند آن را در بازار املاک و مستغلات برتری دهد. همچنین یک منطقه امن، بسته و همیشه باز برای هر یک از افرادی که در خانه زندگی می کنند برای بازی فراهم می کند. دوستان و خانواده همیشه هنگام بازدید نیز کاری برای انجام دادن دارند!

یک راه عالی برای افزایش ارزش خانه، تمیز کردن دوغاب کاشی و سرامیک است. این کار فوراً کاشی های قدیمی را جدیدتر نشان می دهد که در نتیجه ارزش خانه شما را افزایش می دهد. این یک راه حل سریع است که می تواند به معنای چند دلار اضافی در دراز مدت باشد.

با پاک کردن کابینت‌ها و افزودن یا تغییر سخت‌افزار کابینت، به‌روزرسانی سریعی به آشپزخانه خود بدهید. دادن مجموعه ای جدید از دستگیره ها یا دستگیره ها به کابینت های آشپزخانه می تواند واقعاً ظاهر آشپزخانه شما را بدون صرف هزینه زیاد افزایش دهد. با انواع مختلفی از دستگیره ها و دستگیره های موجود، می توانید شخصیت آشپزخانه خود را به سرعت و به راحتی تغییر دهید.

پس از خواندن این نکات، شما یک قدم به انجام تعمیرات یا ارتقاء نهایی نزدیکتر شده اید. می پرسی مرحله بعدی چیست؟ خوب، اجرای صحیح نکات و تاکتیک های بالا نحوه ادامه کار است. هیچ میانبر در اینجا وجود ندارد. دقیقاً آنچه را که یاد گرفته اید برای بهترین نتایج به کار ببرید.

بیشتر بخوانید: چرا باید به جای روشویی سرامیکی به سراغ روشویی مرمری بروید؟